Škoda 720 1967-69
Škoda 720, Československo 1967
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz (hatchback), motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min, točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, hmotnost 1150 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 17,5 s.
V roce 1967 byly postaveny první prototypy řady Škoda 720. Pětidveřovou karosérii navrhl Josef Brokeš. Pro vozy typu 720 byl připraven také motor 1236 cm³ s výkonem 66 koní. Žádný z prototypů typu 720 se nedočkal sériové výroby.
Škoda 720 Sedan I-1, Československo 1968
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min, točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, hmotnost 1150 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 17,5 s.
Prototyp typu 720, sedan byl postaven v Mladé Boleslavi. Pro vozy typu 720 byl připraven také motor 1236 cm³ s výkonem 66 koní. Žádný z prototypů typu 720 se nedočkal sériové výroby.
Škoda 720 Combi I-4, Československo 1968
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min, točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, hmotnost 1150 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 18 s.
Prototyp typu 720, kombi bylo postaveno v Mladé Boleslavi. Pro vozy typu 720 byl připraven také motor 1236 cm³ s výkonem 66 koní. Žádný z prototypů typu 720 se nedočkal sériové výroby.
Škoda 720 Coupé I-5, Československo 1969
Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min, točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, hmotnost 1150 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 17 s.
Prototyp typu 720, karosérii kupé postavili v Kvasinách. Žádný z prototypů typu 720 se nedočkal sériové výroby.
Zdroj textu a fotek => Auta5p.eu
Náhledy fotografií ze složky Škoda 720 1967-69